Sklep w trakcie przebudowy. Zamówienia prosimy składać telefonicznie - tel.: (+48) 885 060 588
Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.
W pełni syntetyczny olej silnikowy z technologią low-SAPS. Specjalnie opracowany do silników Euro 6 HDI w Peugeot i Citroen, a także innych marek z lub bez DPF, zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. Zalecany również ze względu na wymagania dotyczące oszczędności paliwa w silnikach benzynowych (ACEA A5).
Zalety
- najlepsza odporność na utlenianie (stabilność starzenia)
- udowodniona oszczędność paliwa i zmniejszona emisja dzięki obniżonej lepkości HTHS
- doskonałe właściwości rozruchu na zimno
- dobre właściwości w wysokich temperaturach
- Technologia Low SAPS o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki
- zwiększa żywotność układów oczyszczania spalin, takich jak katalizatory (SCR) i filtry cząstek stałych (GPF/DPF) w silnikach benzynowych i wysokoprężnych
Zakres zastosowań
- kompatybilność wsteczna z Euro 6 na Euro 5
- szczególnie nadaje się do Peugeot i Citroën
- nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych
- nadaje się do samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych
Notatka
- Dane techniczne mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy przestrzegać wskazówek producenta pojazdu lub maszyny. Dalsze informacje można znaleźć w karcie charakterystyki.
Nieruchomości |
Jednostka |
Wartość |
Lepkość SAE |
- |
0W-30 |
Kolor |
- |
brązowy |
Lepkość @ 40°C |
cSt |
54,4 |
Lepkość @ 100°C |
cSt |
9,9 |
Wskaźnik lepkości |
- |
170 |
Gęstość w temperaturze 15°C |
kg/l |
0,842 |
Lepkość CCS @ -35°C |
mPa∙s |
6'100 |
Lepkość HTHS @ 150°C |
mPa∙s |
2.9 |
NOAK [%] |
- |
11.8 |
Zawartość cynku |
ppm |
880 |
Popiół siarczanowy |
g/100g |
0,8 |
Temperatura płynięcia |
°C |
-48 |
Temperatura zapłonu |
°C |
232 |