Sklep w trakcie przebudowy. Zamówienia prosimy składać telefonicznie - tel.: (+48) 885 060 588
Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o unikalnej formule, która łączy w sobie oszczędność paliwa ACEA C2 i A5 zarówno w silnikach wysokoprężnych, jak i benzynowych, co zmniejsza zasięg. Zalecany również do silników hybrydowych Hyundai i Kia. Szerokie specyfikacje również dla marek Citroen, Fiat, Iveco, Peugeot, Renault i japońskich. Opracowany w oparciu o technologię low-SAPS i normę Euro 5. ACEA A5 / B5 dla wydłużonych okresów międzyobsługowych, w tym 30 000 km Volvo (patrz także Avanza 0W-30 dla Volvo i Econova 0W-20).
Zalety
- najlepsza odporność na utlenianie (stabilność starzenia)
- udowodniona oszczędność paliwa i zmniejszona emisja dzięki obniżonej lepkości HTHS
- utrzymuje silnik w czystości oraz chroni przed zużyciem i korozją
- doskonałe właściwości rozruchu na zimno
- bardzo dobre właściwości w wysokich temperaturach
- Technologia Low SAPS o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki
- zwiększa żywotność układów oczyszczania spalin, takich jak katalizatory (SCR) i filtry cząstek stałych (GPF/DPF) w silnikach benzynowych i wysokoprężnych
Zakres zastosowań
- nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych
- nadaje się do samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych
Nieruchomości |
Jednostka |
Wartość |
Lepkość SAE |
- |
5W-30 |
Kolor |
- |
brązowy |
Lepkość @ 40°C |
cSt |
58,4 |
Lepkość @ 100°C |
cSt |
10.4 |
Wskaźnik lepkości |
- |
169 |
Gęstość w temperaturze 15°C |
kg/l |
0,852 |
Lepkość CCS @ -30°C |
mPa∙s |
4'100 |
Lepkość HTHS @ 150°C |
mPa∙s |
3.07 |
Zawartość cynku |
ppm |
880 |
Popiół siarczanowy |
g/100g |
0,8 |
Temperatura płynięcia |
°C |
-36 |
Temperatura zapłonu |
°C |
220 |