Sklep w trakcie przebudowy. Zamówienia prosimy składać telefonicznie - tel.: (+48) 885 060 588
Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.
Opracowany do 4-suwowych morskich silników zaburtowych. Znormalizowany dla nowego standardu FC-W (czterosuwowe chłodzone wodą), który zapewnia zwiększoną ochronę przed korozją silników zarówno w środowisku wody słodkiej, jak i słonej.
Zalety
- najlepsza odporność na utlenianie (stabilność starzenia)
- utrzymuje silnik w czystości oraz chroni przed zużyciem i korozją
- przekracza rygorystyczne wymagania norm NMMA (National Marine Manufactures Association) FC-W i FC-W Catalyst Integrated
Zakres zastosowań
- nadaje się do silników łodzi słodkowodnych i morskich
- nadaje się do katalizatorów
- nadaje się do stosowania w 4-suwowych silnikach zaburtowych różnych marek, takich jak Bombardier, Evinrude, Honda, Johnson, Mercury Marine, Sea-Doo, Suzuki, Yamaha i innych
Nieruchomości |
Jednostka |
Wartość |
Lepkość SAE |
- |
10W-30 |
Kolor |
- |
brązowy |
Lepkość @ 40°C |
cSt |
72 |
Lepkość @ 100°C |
cSt |
11,5 |
Wskaźnik lepkości |
- |
153 |
Gęstość w temperaturze 15°C |
kg/l |
0,87 |
Temperatura płynięcia |
°C |
-33 |
Temperatura zapłonu |
°C |
226 |