Sklep w trakcie przebudowy. Zamówienia prosimy składać telefonicznie - tel.: (+48) 885 060 588
Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.
W pełni syntetyczny olej oszczędzający paliwo, opracowany do silników wysokoprężnych pracujących pod dużym obciążeniem, wymagających zaawansowanej formuły o obniżonej zawartości popiołów sulfonianowych (SAPS). Do silników Euro 5 i Euro 6.
Charakterystyka
- dobre właściwości podczas zimnego rozruchu
- dobre właściwości w wysokich temperaturach
- wysoki TBN zapewnia długie okresy międzyobsługowe
- Technologia Low SAPS o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki
- zwiększa żywotność układów oczyszczania spalin, takich jak katalizatory (SCR) i filtry cząstek stałych (DPF) w silnikach wysokoprężnych
Zakres zastosowania
- nadaje się do stosowania w silnikach zasilanych gazem ziemnym (CNG/LPG).
- kompatybilność wsteczna z Euro 6 na Euro 1
- nadaje się tylko do silników Diesla
- nadaje się do ciężkich pojazdów użytkowych
Charakterystyka |
Jednostka |
Wartość |
Lepkość SAE |
- |
10W-40 |
Kolor |
- |
brązowy |
Lepkość w temperaturze 40°C |
cSt |
88,5 |
Lepkość w temperaturze 100°C |
cSt |
13,7 |
Wskaźnik lepkości |
- |
158 |
Gęstość w temperaturze 15°C |
kg/l |
0,862 |
Lepkość CCS w -25°C |
mPa∙s |
6400 |
Lepkość HTHS w 150°C |
mPa∙s |
3.9 |
NOAK [%] |
- |
9 |
Zawartość cynku |
ppm |
890 |
Popiół siarczanowy |
g/100g |
1 |
Całkowita liczba bazowa |
mg KOH/g |
13 |
Temperatura płynięcia |
°C |
-36 |
Temperatura zapłonu |
°C |
238 |