Sklep w trakcie przebudowy. Zamówienia prosimy składać telefonicznie - tel.: (+48) 885 060 588
Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.
W pełni syntetyczny olej specjalny do serwomechanizmów, w których nie jest zalecany olej ATF. Ekstremalnie niska temperatura minimalna wynosząca -55 stopni sprawia, że produkt jest zalecany również do podnośników klap tylnych w ekstremalnie niskich temperaturach. Zalecany do PSF4 w Kia i Hyundai. Również do BMW, MAN, Mercedesa, Opla, Peugeota, Volkswagena, Saaba i innych marek. Bardzo dobre właściwości przeciwpieniące. Rozwiązanie problemów z „rąbaniem” i pienieniem serwomechanizmów w starszych modelach Peugeota 407 (szczególnie zimą).
Nieruchomość
- gwarantowana beztarciowa i bezpieczna kontrola
- smaruje i chroni uszczelki, węże i elementy metalowe
Obszar zastosowań
- nadaje się do układów hydraulicznych, takich jak układy wspomagania kierownicy, układy kierownicze tylnej osi, układy kontroli poziomu, hydropneumatyczne układy zawieszenia, amortyzatory, układy stabilizacji i trakcji (ABS/ASR/ASC), elektrohydrauliczne dachy składane, centralny zamek itp.
- doskonały zakres temperatur pracy od -40°C do +130°C
- można stosować tam, gdzie zalecany jest Pentosin/Titan CHF 11S lub CHF 202
Nieruchomości |
Jednostka |
Wartość |
Kolor |
- |
ciemnozielony |
Lepkość @ 40°C |
cSt |
19 |
Lepkość @ 100°C |
cSt |
6 |
Wskaźnik lepkości |
- |
320 |
Gęstość w temperaturze 15°C |
kg/l |
0,83 |
Temperatura płynięcia |
°C |
-55 |
Temperatura zapłonu |
°C |
154 |