Sklep w trakcie przebudowy. Zamówienia prosimy składać telefonicznie - tel.: (+48) 885 060 588
Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.
Specjalnie zaprojektowany dla Renault RN0720, który jest w Renault i Nissan. W pełni syntetyczny olej silnikowy z filtrem DPF i technologią low-SAPS. Zredukowany SAP zapewnia doskonałą ochronę silnika i stabilność na ścinanie, umożliwiając dłuższe okresy między wymianami. Zobacz także Renion-17 5W-30 dla nowszych rodzin silników w Renault i Dacia.
Zalety
- najlepsza odporność na utlenianie (stabilność starzenia)
- zmniejszona emisja
- doskonałe właściwości rozruchu na zimno
- bardzo dobre właściwości w wysokich temperaturach
- Technologia Low SAPS o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki
- zwiększa żywotność układów oczyszczania spalin, takich jak katalizatory (SCR) i filtry cząstek stałych (GPF/DPF) w silnikach benzynowych i wysokoprężnych
Zakres zastosowań
- nadaje się do silników Diesla z filtrami cząstek stałych do Euro 6b
- szczególnie nadaje się do Renault
- nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych
- nadaje się do samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych
Nieruchomości |
Jednostka |
Wartość |
Lepkość SAE |
- |
5W-30 |
Kolor |
- |
brązowy |
Lepkość @ 40°C |
cSt |
68 |
Lepkość @ 100°C |
cSt |
11,67 |
Wskaźnik lepkości |
- |
168 |
Gęstość w temperaturze 15°C |
kg/l |
0,852 |
Lepkość CCS @ -30°C |
mPa∙s |
4'800 |
Lepkość HTHS @ 150°C |
mPa∙s |
3.6 |
Zawartość cynku |
ppm |
550 |
Popiół siarczanowy |
g/100g |
0,5 |
Temperatura płynięcia |
°C |
-36 |
Temperatura zapłonu |
°C |
224 |