Sklep w trakcie przebudowy. Zamówienia prosimy składać telefonicznie - tel.: (+48) 885 060 588
Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.
Specjalnie zaprojektowany dla specyfikacji Renault RN17 znajdującej się w Renault i Dacia. W pełni syntetyczny olej silnikowy z filtrem DPF i technologią low-SAPS. Zredukowany SAP zapewnia doskonałą ochronę silnika i stabilność na ścinanie, umożliwiając dłuższe okresy między wymianami. Zobacz także Renion 5W-30 dla starszych rodzin silników Renault i Nissan.
Zalety
- najlepsza odporność na utlenianie (stabilność starzenia)
- zmniejszona emisja
- doskonałe właściwości rozruchu na zimno
- bardzo dobre właściwości w wysokich temperaturach
- Technologia Low SAPS o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki
- zwiększa żywotność układów oczyszczania spalin, takich jak katalizatory (SCR) i filtry cząstek stałych (GPF/DPF) w silnikach benzynowych i wysokoprężnych
Zakres zastosowań
- można stosować tam, gdzie wymagany jest certyfikat ACEA A3/B3-08 lub A3/B4-08
- odpowiedni dla floty mieszanej
- szczególnie nadaje się do Renault
- nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych
- nadaje się do samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych
Nieruchomości |
Jednostka |
Wartość |
Lepkość SAE |
- |
5W-30 |
Kolor |
- |
brązowy |
Lepkość @ 40°C |
cSt |
67.2 |
Lepkość @ 100°C |
cSt |
12 |
Wskaźnik lepkości |
- |
192 |
Gęstość w temperaturze 15°C |
kg/l |
0,85 |
Lepkość CCS @ -30°C |
mPa∙s |
5'900 |
Lepkość HTHS @ 150°C |
mPa∙s |
3,53 |
Zawartość cynku |
ppm |
880 |
Popiół siarczanowy |
g/100g |
0,8 |
Całkowita liczba bazowa |
mg KOH/g |
7.8 |
Temperatura płynięcia |
°C |
-39 |
Temperatura zapłonu |
°C |
224 |