Maxtra 10W-40 Volvo VDS-4, DAF HP-2, MAN, Mercedes 228.51, Iveco, Renault RLD-3 Ciężarówki

Producent: Midland
Zapytaj o cenę hurtową
*
Towar w magazynie
Specyfikacja
    Lepkość:
    10W-40
    Norma:
    ACEA E4, E6, E7, E8, E9, E11

 Importer oświadcza ze wszystkie oleje marki Midland są wyłącznie produkowane w Szwajcarii i imortowane bezpośrednio do Polski. Są identycznej jakości jak w Szwajcarii, Szwecji i innych krajach na świecie.

W pełni syntetyczny olej oszczędzający paliwo, opracowany do silników wysokoprężnych pracujących pod dużym obciążeniem, wymagających zaawansowanej formuły o obniżonej zawartości popiołów sulfonianowych (SAPS). Do silników Euro 5 i Euro 6.

Charakterystyka

  • dobre właściwości podczas zimnego rozruchu
  • dobre właściwości w wysokich temperaturach
  • wysoki TBN zapewnia długie okresy międzyobsługowe
  • Technologia Low SAPS o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki
  • zwiększa żywotność układów oczyszczania spalin, takich jak katalizatory (SCR) i filtry cząstek stałych (DPF) w silnikach wysokoprężnych

Zakres zastosowania

  • nadaje się do stosowania w silnikach zasilanych gazem ziemnym (CNG/LPG).
  • kompatybilność wsteczna z Euro 6 na Euro 1
  • nadaje się tylko do silników Diesla
  • nadaje się do ciężkich pojazdów użytkowych
Charakterystyka Jednostka Wartość
Lepkość SAE - 10W-40
Kolor - brązowy
Lepkość w temperaturze 40°C cSt 88,5
Lepkość w temperaturze 100°C cSt 13,7
Wskaźnik lepkości - 158
Gęstość w temperaturze 15°C kg/l 0,862
Lepkość CCS w -25°C mPa∙s 6400
Lepkość HTHS w 150°C mPa∙s 3.9
NOAK [%] - 9
Zawartość cynku ppm 890
Popiół siarczanowy g/100g 1
Całkowita liczba bazowa mg KOH/g 13
Temperatura płynięcia °C -36
Temperatura zapłonu °C 238